.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار مجمع نمايندگان گيلان با معاون اول رییس جمهور

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه استان گیلان ظرفیت‌های فراوانی در تولید و فرآوری چای دارد، گفت: اگر همه ظرفیت‌های موجود در این استان فعال شود، استان گیلان می تواند علاوه بر تامین نیاز کشور، چای مورد نیاز بسیاری از کشورهای همسایه را نیز تامین کند.

به گزارش شمال نيوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در دیدار مجمع نمایندگان استان گیلان که با حضور استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و معاون امور مجلس رئیس جمهور تشکیل شد، استان گیلان را یکی از استانهای مهم و پرگردشگر برشمرد و از نگاه ویژه دولت به این استان خبر داد.

معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از اقتصاد استان گیلان به برنج و چای وابسته است، دولت تلاش می کند در بازار این دو محصول تحرک مثبت و رونق ایجاد کند.

رحیمی با اشاره به برخی مشکلات در استان گیلان همچون نیاز به تصفیه خانه فاضلاب، ‌آب‌گرفتگی معابر، مسائل مربوط به زباله‌ها و پسماندها و تعیین تکلیف موضوعات مربوط به برنج و چای، از انجام سفری به استان گیلان برای رفع مشکلات در آینده نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز سفرهای استانی دور چهارم اشاره کرد و افزود: در سفرهای دور چهارم تمرکز دولت بر پیگیری مصوبات قبلی و رفع موانع پیش روی اجرای این مصوبات است و امیدواریم در چهارمین سفر به استان گیلان موانع اجرای مصوبات سفرهای گذشته نیز مرتفع شود.

در این جلسه استاندار و نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکلات و مسائل استان را مطرح کردند و پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف برای رفع این مشکلات مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 مهر 1390
خیلی جالب است همه می روند با رئیس جمهور دیدار می کنند نمایند ه های ما می روند با معاون اول دیدار می کنند ! دلیلش اینستکه آقای احمدی نژاد همه کاره است وکسی بدون اجازه او حق آب خوردن ندارد او که اصلا اهل تفویض اختیار نیست ! چرا وقت کشی میکنید به اندازه کافی عقب هستیم / یک گیلانی فلک زده بدبخت از دست مدیران نالایق
کوچصفهانی 12 مهر 1390
آقایان نمایندگان واقعا آقای رحیمی در کشور اختیاری دارد اصلا ایشان وقت رسیدگی به مشکلات را مردم دارد ؟ ایشان کارشان چیز دیگر است . در سه سفر استانی رئیس جمهور که قبلا انجام شد ما کار و تصمیم خاصی ندیدیم این مقدار کارهائیکه در طی دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد در گیلان انجام شد در مقابل کارهای انجام شده در زمان ریاست جمهوری آقایان هاشمی و خاتمی ناچیز هست فقط اگر وچدان دارید از نظر حجم و فیزیکی یک آمار مقایسه ای تهیه کنید و به مردم ارائه دهید فقط آمار ریالی ندهید چون گند افزایش تورم بی حد و حساب و سوء استفاده های مدیران و مسئولان نا . . . . . در می یاد . فقط فیزیکی .! در سفر چهارم روند کدام مصوبات را رئیس جمهور می خواهد بررسی کند تمام طرحهای زیر بنائی گیلان مانند راه آهن - بزرگ راه قزوین رشت - توسعه بنادر - تصفیه خانه آب و فاضلاب شهری - بهسازی و بهینه سازی انهار کشاورزی - نابسامانی های کشاورزی ( کشت برنج و چای ) معضل اشتغال جوانان - رفع کمبود و فقدان امکانات و فضاهای ورزشی مردم - وضعین نامناسب راه و گاز رسانی روستاها - فرسوده بودن وضعیت شبکه برق رسانی استان که در کوچکترین بادهای شدید و برف مشکلات فراوانی ببار می آورد و تمامی طرحهای توریستی که فقط روی کاغذ ها نوشته شده و اصلا اجراء نشدند و یا بعضی ها متوقف شده اند در طی این یکسال باقی مانده از عمر ریاست جمهوری احمدی نژاد و یا چند ماه مانده از عمر شما نمایندگان کرسی دار چه کاری بر می آید بالغ بر سه سال کاری نکردید الان نزدیک انتخابات می خواهید رئیس جمهور را به گیلان بیاورید بعدش هم راه بیافتید در شهرها و روستاها شعار و وعده بدهید نمایندگان شرمنده مردم رشت ! آیا ار مردم سنگر تا کوچصفهان و لشت و نشاء و زیباکنار سئوال کردید فقط در طی دوره شما بخاطر نامناسب بودن تنها چاده آسفالته این خطه چندین جوان مردند و یا چندین خانواده داغدار و بی سرپرست شدند ؟ آیا از وضعیت سیستم سنتی فاضلاب شهری شهرهای حوزه خود خبری دارید باید بدانید عصر حاضر عصر بیداری هست دیگر مردم فریب دروغ و شعار های شما رو نخواهند خورد از محضر مردم و خصوصا شهداء و جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان عذر خواهی کنید و بروید توبه کنید تا خدای متعال شمار ببخشد. به امید در مجالس سخنرانی شما در فعالیتهای انتخاباتی تان در حوزه چون خیلی سئوالات ما را باید با حضور مردم پاسخ بدهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.271 seconds.